Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2015 18:15 - Красиви хора за изпускане
Автор: doloreshaze Категория: Тя и той   
Прочетен: 1021 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Моралната дилема е голяма работа. От момента, в който тя се появи в скромния ми живот на алтер-его, мотото „Гъз глава затрива” вече не ми е мото.

 

Като за всяка уважаваща себе си Долорес и за мен петък вечер е разходка по чаршия: отивам на бар, гледам къде какво има и си избирам. Снощи не беше по-различно, освен че ми е обездвижен кракът и не мога да вая тяло в непредубедени танци след две големи водки. Седнала съм на едно сепаре, харесвам си едно момченце – висок, но строен, с широки раменца и тъмна коса. В главата ми вече блъска мантрата „Ох, котьо” и започвам да пускам недвусмислени сигнали с всички невербални средства, които една Долорес познава.

Това дава резултат и след някакви 15 минути седим един до друг. Той пие бира и мълчи. Не казва нито една дума. Всички останали се насират от смях, той седи и ги гледа. Викам си „Брех, мааму!”, започва да ми става все по-интересен. Напрежението се засилва. Изведнъж всички се затриват на някъде, аз понеже и да искам, не мога, оставам да си седя. Младежът, може би от солидарност, а може би не, остава до мен. „Файнъли!”, казвам си аз.

Поглеждаме се изпитателно, аз отпивам от бирата и му давам шанс той да ме заговори първи. От устата му се изстрлва нещото, което най-малко съм очаквала:

-Кочьеиманакракъ?

Аз мигвам няколко пъти, докато успея да разбера какво ми е казал. Сега си обяснявам мълчанието му с това, че май е чужденец. Унгарец?

- Накракъ? (пауза, изпитателни погледи) Кочьеима?

Не, не е чужденец. Поемам дълбоко въздух, решавам да съм непредубедена и обяснявам.

- Имчи... чье си си виновна... кой чье кара да върьеш по тъмно по улицичье... гльеай си в кракътъ...

Не знам защо решавам да кажа, че съм свършила работа късно... Но това няма никакво значение.

- И аз съм падал... от втория итаж на дискочьеката... риших да скоча връз охраната, ма той си дръпна... и мъ гипсираха посли... ма с гипса по-льесно да бийш хоратъ. Ха-ха. 

Това момче се оказа най-добрият физиотерапевт на републиката. От една седмица едвам ходя, но той ме накара да стана и да тръгна.  

Дилемата можеш ли да ебеш красиви хора, ако са тъпи е лесна – да. Стига тъпотията им е  да е безвредна.

Можеш ли да се откажеш от секс с уникално красив човек, който е тъп, но за сметка на зловреден – ДА!

Всеки един индивид на света заслужава хубав секс и човешко докосване, както и да спи с нещо, с което после може да се похвали. Много пъти съм се изнизвала по чорапи и много пъти е имало с какво да се похваля – но и красотата си има граници!

От снощи за мен красивите хора не съществуват, защото дори и Джони Деп ме преследва в съня ми – с гипс. И искаше да ме набие. Ако и тая вечер се случи, трия го от списъка ми с известни, с които бих спала, ако имам възможност.

 „Гъз глава затрива”. Ама не и този път, не и този петък. Хубаво нещо се оказаха тия морални дилеми.

               Искрено ваша: Светлина за душата,

                                     огън за слабините,

                                         Ло-ли-та.




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: doloreshaze
Категория: Тя и той
Прочетен: 46545
Постинги: 16
Коментари: 29
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031