Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2010 08:13 - Пълнолуние
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 10651 Коментари: 61 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как спахте тази нощ?

image

Снимката се намира на адрес: www.myastrodata.com/library/pylnoludie-ole/
*******

БЕЗСЪНИЦИ

Нощта е полудяла от безсъние.
Очите ми са кладенци бездънни,
в които отразява се луната,
останала самотна в тъмнината.

И не една - луните вече три са -
не са сами, и аз не съм сама.
Безсъници в просъница се сплитат
пред погледа на Старата Луна.

Тя - вечната свидетелка на всичко,
което става в нощите безсънни, 
когато сън в действителност се вплита
в очите мои - кладенци бездънни.






Тагове:   пълнолуние,


Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divna8 - Добро утро, mamas, действа ми добре...
04.03.2010 09:17
Пълнолунието не ми действа по друг начин, освен позитивно... :):):)
Приятен ден!!!
цитирай
2. romanov - Настръхнах!
04.03.2010 09:18
И от стиховете, и от музиката!
цитирай
3. miaa - С обич към една талантлива поетеса!
04.03.2010 09:25
Много хубави стихове! Поздрави Mamas!
цитирай
4. allbi - ехе
04.03.2010 09:41
в блога ми си личи колко съм спала :)

Ама особено пълнолунието и липсата на някой се отразяват
на рачешката ми същност :)
свиква се де ;)
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Не ще да е от пълнолунието, то мина преди четири дена, нещо друго те мъчи :))))
04.03.2010 10:00
В момента е Деветнадесети лунен ден

Символ – паяк, мрежа.

Сатанински ден. През този ден светът се управлява от тежка и неблагоприятна за човека енергетика. Ако обстоятелствата позволяват, по-добре си останете в къщи и не ходете никъде. Голяма е опасността да се поддадете на лошо влияние, да се оплетете в дяволски мрежи. Запознанството през този ден може да има неприятно продължение: ще ви бъде много трудно да се освободите от влиянието на този човек.
През този ден трябва да бъдете много внимателни с новите идеи и планове – те ще бъдат по-скоро илюзия или измама. Не сключвайте договори и не поемайте никаква отговорност. Не бива да сключвате брак през този ден. Пазете се от пияни хора, те са способни да нанесат вреда на здравето ви.
Този ден е свързан с нравственото пречистване на душата и съвестта. Препоръчва се да обмислите постъпките си, да се покаете мислено, да се освободите от лъжите, гордостта и чуждите мисли. Желателно е да запалите свещ или кандило, да обиколите дома си със свещта или да поседите до огъня.
В медицински аспект денят прави уязвими апендиксът и сигмовидният отдел на червата. Освен това, зачестяват депресиите и страховете. Сънищата ще се сбъднат.



цитирай
6. bilingual - :)
04.03.2010 10:27
сладко. май не ми влияе пълнолунието :)

стиховете са прекрасни!

поздрави
цитирай
7. martiniki - ...
04.03.2010 11:05
спах много добре, седем часа и половина, станах с час по-рано от обикновено - в 5 и 30 и си свърших доста работа до момента :) Обичам да не губя утринта:)

Поздрави за стиховете, музиката друг път;)
( чух я - обичните ЛюбЕ взривяват тишината ;)
цитирай
8. reffina - Абе как ги сплиташ тези думи, Сла...
04.03.2010 11:18
Абе как ги сплиташ тези думи , Слава!
Прегръдка от мен!
цитирай
9. анонимен - МОЛЯ , ДА СЕ СВАЛИ КЛИПА
04.03.2010 12:53
НАПРАВЕН С МОЯ СНИМКА НА ЛУНА БЕЗ СЪГЛАСИЕТО МИ И С ЦЕЛ ДРАЗГИ В БЛОГА !
цитирай
10. mamas - divna8 - Добро утро, mamas, действа ми добре...
04.03.2010 15:37
divna8 написа:
Пълнолунието не ми действа по друг начин, освен позитивно... :):):)
Приятен ден!!!

От мен добър ден!
Не спах добре тази нощ, но може да е от друго :)))
Приятна вечер!
цитирай
11. mamas - romanov - Настръхнах!
04.03.2010 15:39
romanov написа:
И от стиховете, и от музиката!


Благодаря, Румене!
И аз настръхвам от тази музика...
цитирай
12. mamas - miaa - С обич към една талантлива поетеса!
04.03.2010 15:41
miaa написа:
Много хубави стихове! Поздрави Mamas!


Благодаря, Марина, много си мила!
Стихотворението е старо, преди 1994г. - включено е в първата ми книжка.
цитирай
13. mamas - allbi - ехе
04.03.2010 15:43
allbi написа:
в блога ми си личи колко съм спала :)

Ама особено пълнолунието и липсата на някой се отразяват
на рачешката ми същност :)
свиква се де ;)


И не си била нощна смяна?!
:)))
цитирай
14. mamas - kasnaprolet9999 - Не ще да е от пълнолунието, то мина преди четири дена, нещо друго те мъчи :))))
04.03.2010 15:48
Благодаря за информацията, Невена!
Кой знае, някой може да се опитва да ми въздейства с негативната си енергия... Но дали се досеща, че тя може да се върне обратно като бумеранг?
цитирай
15. mamas - Благодаря ти, Анита!
04.03.2010 15:49
bilingual написа:
сладко. май не ми влияе пълнолунието :)

стиховете са прекрасни!

поздрави

Радвам се, че стиховете ти харесват!
цитирай
16. mamas - Благодаря ти, Дори!
04.03.2010 15:52
martiniki написа:
спах много добре, седем часа и половина, станах с час по-рано от обикновено - в 5 и 30 и си свърших доста работа до момента :) Обичам да не губя утринта:)

Поздрави за стиховете, музиката друг път;)
( чух я - обичните ЛюбЕ взривяват тишината ;)

Аз почти не спах, но също станах рано и понасмогнах с работата - и у дома, и на работа :)))
Музиката е прекрасна...
цитирай
17. mamas - Знам ли, Рени? Сами се сплитат, аз само ги записвам...
04.03.2010 15:53
reffina написа:
Абе как ги сплиташ тези думи , Слава!
Прегръдка от мен!


Прегръдка и от мен, с благодарност :)))
цитирай
18. mamas - lidis - МОЛЯ , ДА СЕ СВАЛИ КЛИПА
04.03.2010 16:03
lidis написа:
НАПРАВЕН С МОЯ СНИМКА НА ЛУНА БЕЗ СЪГЛАСИЕТО МИ И С ЦЕЛ ДРАЗГИ В БЛОГА !


Хайде пак под вола теле!!! Не ти ли омръзна?

Когато свалят клипа от http://www.youtube.com/ , и аз ще го сваля.
Приятна вечер!
цитирай
19. mileidi46 - Straxotno!!!!
04.03.2010 16:21
Pozdravi i pregradki!!!:))))
цитирай
20. mamas - mileidi46 - Straxotno!!!!
04.03.2010 16:28
mileidi46 написа:
Pozdravi i pregradki!!!:))))


Благодаря ти, Милейди!
Но пак съм "на мушката", както виждаш по-горе... Без вина виновна!
цитирай
21. krassko - Пълнолуние
04.03.2010 17:23
Луната се "надупила" в небето,
от блога зяпнали я 100 поети,
каква е кръгла, бяла и красива,
като "тепсията" на Самодива.

И "дращят" великите поети
каканижат броеница от куплети
и всеки си мечтае във захлас:
"Ех, само да я гепна аз..."

И плува си Луната в небосклона,
а на Поета гордо щръква "клона",
че на "Първа" ще го сложат пак
и всички щат-нещат ще го четат.
цитирай
22. lotos16 - Точно по същия начин, мамас, точно по същия...
04.03.2010 17:28
Все едно за мен си ги написала тия стихове. Всяко пълнолуние - едно и също безсъние...
цитирай
23. elinora - Спах си чудесно!:)))
04.03.2010 17:33
Поздрави за страхотния стих и за Любе!!!
цитирай
24. mamas - krassko - Пълнолуние
04.03.2010 17:50
krassko написа:
Луната се "надупила" в небето,
от блога зяпнали я 100 поети,
каква е кръгла, бяла и красива,
като "тепсията" на Самодива.

И "дращят" великите поети
каканижат броеница от куплети
и всеки си мечтае във захлас:
"Ех, само да я гепна аз..."

И плува си Луната в небосклона,
а на Поета гордо щръква "клона",
че на "Първа" ще го сложат пак
и всички щат-нещат ще го четат.


Поздрави за репликата, но, честно казано, и теб не мога да те разбера...
Стихотворението ми е писано преди повече от 15 години, а не специално за блога и за първа. То не е и там. Но дори и да е било за малко, на кого пречи? И кой кара всички да го четат? Достатъчни са тези 163-ма които са избрали да следят блога ми. Никого не съм накарала насила.
Приятна вечер!
цитирай
25. mamas - lotos16 - Точно по същия начин, мамас, точно по същия...
04.03.2010 17:52
lotos16 написа:
Все едно за мен си ги написала тия стихове. Всяко пълнолуние - едно и също безсъние...


Благодаря ти, Павлина!
Вълнуващо е когато някой открие себе си в стиховете ти...
цитирай
26. mamas - elinora - Спах си чудесно!:)))
04.03.2010 17:53
elinora написа:
Поздрави за страхотния стих и за Любе!!!


Радвам се за теб, Ели! Благодаря ти :)))
цитирай
27. tili - Малко се поразболях
04.03.2010 17:53
на свой ред, Слава! Цял ден дремя, но не е от луната, а от главата ;-)))
цитирай
28. mamas - tili - Малко се поразболях
04.03.2010 18:00
tili написа:
на свой ред, Слава! Цял ден дремя, но не е от луната, а от главата ;-)))


Съчувствам ти, мила! Оправяй се по-скоро!
На мен не ми е минало съвсем, но вече бях на работа.
Приятна вечер! Налей си чаша червено вино и една заради мен - аз вземам лекарства, не мога :)))
цитирай
29. valben - Прекрасно, mamas. Много ми хареса.
04.03.2010 18:45
Прекрасно, mamas. Много ми хареса.
цитирай
30. анонимен - НЯМА ВОЛОВЕ И ТЕЛЕТА
04.03.2010 18:51
ИМА МОИ СНИМКИ , С КОИТО ТИ И ,,СВОБОДНИТЕ КРАДЦИ ,, ,ПАРДОН ТВОРЦИ СЕ ПРЕХЛАСВАТЕ ПРЕД СЛЕПИТЕ ! ЩО ЗА БЛОГЕР СИ С КРАДЕНИ СНИМКИ С ЧУЖД ТРУД В БЛОГА СИ , ЧЕ И НАГЛА !?
цитирай
31. mamas - Благодаря, радвам се :)))
04.03.2010 19:16
valben написа:
Прекрасно, mamas. Много ми хареса.

цитирай
32. mamas - Този спор вече сме го водили.
04.03.2010 19:41
lidis написа:
ИМА МОИ СНИМКИ , С КОИТО ТИ И ,,СВОБОДНИТЕ КРАДЦИ ,, ,ПАРДОН ТВОРЦИ СЕ ПРЕХЛАСВАТЕ ПРЕД СЛЕПИТЕ ! ЩО ЗА БЛОГЕР СИ С КРАДЕНИ СНИМКИ С ЧУЖД ТРУД В БЛОГА СИ , ЧЕ И НАГЛА !?


Време е да престанеш да се занимаваш с мен. Отдавна се опитваш да ме превърнеш в поредната си жертва, но няма да стане, откажи се!
Обвиняваш ме къде ли не във връзки с модераторите, но май ти имаш такива връзки. В противен случай постингите ти, изпълнени с гнусни лъжи и цинизми по мой адрес отдавна щяха да бъдат изтрити. Не съм се оплаквала на администрацията, защото не виждам смисъл... Тук гаврите с блогъри явно са на почит, броячът цъка при скандал. Но е хубаво, че хората със здрав разум виждат истината. Жалко е само, че ти ръкопляскат и някои от тези, които оплюваш, но и те ще се усетят... И друго е жалко - че наистина имаш какво хубаво да кажеш и покажеш и в много коментари в твоя блог аз също съм ти се възхищавала. Вярвай, бих искала да го направя и в постинга ти за Станка Пенчева, и за Левски, и за стихосбирката ти, и за Трети март, но... при мисълта, че ще се натъкна на поредната гнусотия по мой адрес, се отказвам.
Не бих искала да пиша и всичко това и моля читателите на този блог да ме извинят. Но го правя и заради тях, дори повече заради тях. Защото ти едва ли ще ме разбереш. Параноята е нещо страшно, съчувствам ти!

Ако обичаш, не пиши повече тук. Жалвай се на страниците на собствения си блог и където те допускат да го правиш. Ако имаш претенции към мен за кражба на интелектуална собственост, има си ред. Знаеш ми името и от кой град съм (не са измислени), действай. Аз срещу теб за обиди не мога да предприема нищо (не че съм се засилила) - Лидис коя някъде в далечна Финландия?

Бъди здрава и дано Бог ти помогне да се осъзнаеш.
цитирай
33. magnoliya - Ех, че красиво !
04.03.2010 20:54
Много хубаво стихотворение, браво! Същото мога да кажа за музиката и клипчето. Благодаря ти, всичко много ми хареса! Само те моля да не обръщаш внимание на тези, на които все нещо им пречи. Просто приеми, че има и такива хора - негативни. Приятна вечер!
цитирай
34. mamas - magnoliya - Ех, че красиво !
04.03.2010 21:24
magnoliya написа:
Много хубаво стихотворение, браво! Същото мога да кажа за музиката и клипчето. Благодаря ти, всичко много ми хареса! Само те моля да не обръщаш внимание на тези, на които все нещо им пречи. Просто приеми, че има и такива хора - негативни. Приятна вечер!


Благодаря :)
Не пожелах този път да премълча, макар че просто бих могла да изтрия коментарите. Предпочетох да отговоря в своя блог, защото не изпитвам вина за нищо. Ако аз имам някаква вина, то същата имат и десетките хиляди потребители, които качват музика в блоговете си. Но въпросът не е в това. И едва ли има смисъл да го разискваме...
Приятна вечер!
цитирай
35. ka4ak - Аз не спах,но луната не беше виновна!
04.03.2010 21:39
Страхотен пост Славе!!!Поздравления,направо си е шедьовър!!!:)))
цитирай
36. mamas - ka4ak - Аз не спах,но луната не беше виновна!
04.03.2010 21:43
ka4ak написа:
Страхотен пост Славе!!!Поздравления,направо си е шедьовър!!!:)))

Ах, тиииииииии!!!
Какво прави? Да не подготвя втория брой на списанието?
:)))
Благодаря ти, че намери време за моя блог! Знам колко си зает.
цитирай
37. bizcocho - Клипчето не изслушах, Славе, че ме ...
04.03.2010 21:48
Клипчето не изслушах,Славе, че ме боли главата, но творбата ти с удоволствие прочетох. Много е хубава!
цитирай
38. ka4ak - За Списанието има време/намислил съм го/!!!
04.03.2010 21:53
Във връзка с националния празник,се бях включил/макар че имам особенно мнение/в европейска тупордия!:)))
цитирай
39. mamas - Благодаря, Женя!
04.03.2010 21:54
bizcocho написа:
Клипчето не изслушах,Славе, че ме боли главата, но творбата ти с удоволствие прочетох. Много е хубава!

Знаеш, че ценя мнението ти. Радвам се, че ти е харесало стихотворението.
Песента е "Луна" на руската група Любэ, много ми харесва.
Приятна вечер и дано ти мине скоро главоболието :)))
цитирай
40. mamas - ka4ak - За Списанието има време/намислил съм го/!!!
04.03.2010 21:58
ka4ak написа:
Във връзка с националния празник,се бях включил/макар че имам особенно мнение/в европейска тупордия!:)))


Владо, поздравявам те за това, което правиш! Но за списанието трябва много да внимаваш този път, да няма пак обидени - къде основателно, къде не... ;-)
цитирай
41. spass - Прекрасно е.
04.03.2010 22:01
Прекрасен стих и заедно с песента "Луна" на една от любимите ми групи - Любэ внушението е невероятно! Благодаря ти за удоволствието!
цитирай
42. mamas - spass - Прекрасно е.
04.03.2010 22:30
spass написа:
Прекрасен стих и заедно с песента "Луна" на една от любимите ми групи - Любэ внушението е невероятно! Благодаря ти за удоволствието!


Благодаря за високата оценка!

Извини ме, но ще те помоля да редактираш втория си коментар. Не желая в блога ми да има груби квалификации към други потребители. Краско (който впрочем има прекрасни любовни стихове) е публикувал стихотворението си и в своя блог - би могъл да изразиш мнението си и там.
Приятна вечер!
цитирай
43. bovari - нощ преди пълнолуние...
04.03.2010 22:51
изживях своето пълнолудие:)

при теб е леко преживяването - с този стих и с клипчето:)

поздрави, Слава.
цитирай
44. mamas - bovari - нощ преди пълнолуние...
04.03.2010 23:31
bovari написа:
изживях своето пълнолудие:)

при теб е леко преживяването - с този стих и с клипчето:)

поздрави, Слава.


Благодаря ти, приятелко :)

Лека и спокойна нощ ти пожелавам! И за мен е време, утре е работен ден...

Лека нощ на всички, сутринта ще я мислим пак - утрото е по-мъдро от вечерта!
цитирай
45. hel - Нощта е полудяла от безсъние. Ст...
05.03.2010 02:35
Нощта е полудяла от безсъние.

Страхотно е.
Не се влияя от външни, а от вътрешни пълнолуния, новолуния и т.н.
Среднощни поздрави!
цитирай
46. mamas - Благодаря за коментара и поздравите, Елена!
05.03.2010 06:48
hel написа:
Нощта е полудяла от безсъние.

Страхотно е.
Не се влияя от външни, а от вътрешни пълнолуния, новолуния и т.н.
Среднощни поздрави!


И аз се опитвам да не се влияя, но като ти се натрапят някои пълнолуДия, нямаш избор освен да се изправиш срещу тях.
Много усмивки в очакване на следващия празник ти желая :)))
цитирай
47. gkowachew - ЕЙ,страхотно е!
05.03.2010 12:35
Поздрави!
цитирай
48. mamas - gkowachew - ЕЙ,страхотно е!
05.03.2010 13:23
gkowachew написа:
Поздрави!


Благодаря!
Радвам се, че съм докоснала и твоята душа :)))
цитирай
49. stely7o - :)
05.03.2010 16:08
Супер е! Думите са излишни просто...
цитирай
50. mamas - Благодаря :)))
05.03.2010 16:21
stely7o написа:
Супер е! Думите са излишни просто...

цитирай
51. mamas - Изтрит коментар!
06.03.2010 13:27
Любезният протест, изразен ето тук: http://krassko.blog.bg/izkustvo/2010/03/06/krassko-quot-prydliv-ciganin-quot.505208
ми напомни да свърша нещо, което и сама бях решила да направя - да изтрия коментар 42, ако авторът не откликне на молбата ми да го редактира (№42 сега зае мястото на изтрития).
Цитирам и коментар, който чака одобрение в момента:
12:55 - Цитат - мое лично съобщение до spass:
Здравей!
Това е отговор на коментарите ти в моя блог:
"Благодаря за високата оценка!

Извини ме, но ще те помоля да редактираш втория си коментар. Не желая в блога ми да има груби квалификации към други потребители. Краско (който впрочем има прекрасни любовни стихове) е публикувал стихотворението си и в своя блог - би могъл да изразиш мнението си и там.
Приятна вечер!"

Ще изчакам отговора и реакциятата ти. Дано не бъда принудена да изтрия втория ти коментар... Моля още веднъж да смекчиш малко квалификациите!

Изпратено: 04.03 22:34 От: mamas

Не съм получила отговор, както и нямам никаква представа кой е този блогър. От Ямбол е така ли? Цитирам теб:
"Бегъл поглед върху IP адреса му показва, че е от Ямбол, а по детайлното проучване, че е държавен и ползван в работно време, а това вече говори за една държавническа оценка на творчеството на krassko."

Достъп до IP адреса на потребителите имат модераторите на блога. Аз не съм сред тях, но ти явно си. Зашото тогава не се погрижиш наред с останалите модератори да не се допускат нарушения и гаври с хората - както го прави в редица постинги твоята приятелка Лидис? Или важи само когато си засегнат лично?

Аз ще изтрия този коментар, защото и без това имах намерение да го направя ако авторът му не го редактира. Но това няма да промени мнението ми относно твоята коректност.
Приятен ден!
Коментарът чака одобрение
Постинг: Krassko - "пръдлив циганин"
Автор на постинга: krassko "

п.п. Това е война, която не искам да водя. Бях длъжна обаче да дам това обяснение.
Приятен ден на всички!
цитирай
52. mikaela19 - Разгледах и на трите места. Лидис не ...
06.03.2010 14:34
Разгледах и на трите места.
Лидис не е права.В Интернет пространството има хиляди клипове.Тя трябва да се обърне към него сайт който е публикувал клипа с нейни работи.
Краско се е наврял между някакви шамари и незнам как ще му хареса накрая:)
цитирай
53. mamas - Благодаря за подкрепата, Жане!
06.03.2010 15:14
mikaela19 написа:
Разгледах и на трите места.
Лидис не е права.В Интернет пространството има хиляди клипове.Тя трябва да се обърне към него сайт който е публикувал клипа с нейни работи.
Краско се е наврял между някакви шамари и незнам как ще му хареса накрая:)


Ти ме познаваш лично и можеш да прецениш доколко са обосновани обвиненията срещу мен в заговори с цел да се пречи на някого да се изявява...
цитирай
54. allbi - уф,
06.03.2010 17:07
реши ли чавек да се заяжда
все намира за какво ...

Славе, зарежи не се впрягай !
цитирай
55. mamas - allbi - уф,
06.03.2010 18:05
allbi написа:
реши ли чавек да се заяжда
все намира за какво ...

Славе, зарежи не се впрягай !


Какво да се впрягам, то всичко си е налице. Вижда се кой кого обижда. С цели специални постинги с гнусни подигравки и лъжи...
Ще го преживеем и това! Не съм първата нападната по този начин, вероятно няма да съм и последната. Просто искам да е ясно, че никакви заплахи за изтриване не могат да ме изплашат. Едно, че няма за какво, и второ - че това не е единственото място, на което пиша. Не на последно място и това, че виртуалните ми изяви не изместват тези в реалния живот. Писането тук е отзвук и един вид регистриране на нещо, което вече е постигнато и оценено. Достатъчно много са хората от блога, които ме познават на живо и знаят, че това не са празни приказки. Така че - с усмивка да се подготвим за поредния празник!

цитирай
56. bobsun123 - И стих и песен...
07.03.2010 16:50
Разкошни!Прекрасни!
цитирай
57. mamas - bobsun123 - И стих и песен...
07.03.2010 19:51
bobsun123 написа:
Разкошни!Прекрасни!


Благодаря!
Радвам се, че и на теб харесва съчетанието :)))
цитирай
58. brokenrox - :)
10.03.2010 20:52
Страхотни стихове! Наистина ме докоснаха. :)
цитирай
59. mamas - Благодаря!
11.03.2010 19:13
brokenrox написа:
Страхотни стихове! Наистина ме докоснаха. :)

Добре си дошла в моя блог!
цитирай
60. papadok - Страхотни стихове
17.03.2010 10:13
И единствено дребнавото заяждане тон на Лидис някак ми пречи да се порадвам напълно. Не разбирам- ако някой не ми е приятен, то не ходя в блога му, камо ли да го чета. Какво пречи това да прави и самата Лидис. Като не особено активен, не бях чувал за нея. Но сега ми стана интересно и надникнах. Тя не пише лошо и явно е дъбор фотограф. Но защо толкова злоба??? Не мога да си обясня. За да те признаят хората в блога не е достатъчно да си талантлив-форматът на блога не е конкурс. Трябва и доброта, някаква проява на човещина. В края на краищата в обществените отношения не става само с рогата напред. Лично аз харесвам блога ти и поезията ти. Продължавай да пишеш, дори и само за лаици като мен. И не се връзвай на постове, в които личи наранено честолюбие. Поздрави.
цитирай
61. mamas - papadok - Страхотни стихове
17.03.2010 22:15
papadok написа:
И единствено дребнавото заяждане тон на Лидис някак ми пречи да се порадвам напълно. Не разбирам- ако някой не ми е приятен, то не ходя в блога му, камо ли да го чета. Какво пречи това да прави и самата Лидис. Като не особено активен, не бях чувал за нея. Но сега ми стана интересно и надникнах. Тя не пише лошо и явно е дъбор фотограф. Но защо толкова злоба??? Не мога да си обясня. За да те признаят хората в блога не е достатъчно да си талантлив-форматът на блога не е конкурс. Трябва и доброта, някаква проява на човещина. В края на краищата в обществените отношения не става само с рогата напред. Лично аз харесвам блога ти и поезията ти. Продължавай да пишеш, дори и само за лаици като мен. И не се връзвай на постове, в които личи наранено честолюбие. Поздрави.


Благодаря ти, Владо!
Знаеш, че пиша когато дойде вдъхновението. Не мога да "фабрикувам" римувани редове само за да се запиша за деня... Прав си, не сме на състезание. И няма защо да делим нещо, което даже не е наше...
За останалото - всеки си има своите причини за един или друг тип поведение. Не се наемам да съдя никого, а ако се "връзвах", отдавна трябваше да съм се махнала оттук. Но нямам такова намерение. Има достатъчно хора, които дават смисъл на присъствието ми в блога и се радвам, че и ти си сред тях :)))
Прегърни морето от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4679784
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031